Sunday 18 September 2016

Hot Seller juga my favourite Product-ESP Shaklee

Actually, saya excited nk share psl produk shaklee y saya consume tp hari ni saya nak share psl produk kegemaran saya dulu..ofcos la ESP..ESP ni kira mainla byk semua2 set2 bukan hanya utk set menyusu..

ESP ni is protein. Protein sangat penting untuk bina otot. ESP lelaki yang ingin bina otot, protein yang baik boleh bantu anda. Wanita perlukan sumber protein yang sihat untuk penghasilan rambut yang cantik. Rambut kering, rambut bercabang, kuku yang rapuh adalah antara contoh anda tidak mempunyai protein mencukupi. Protein dapat membantu anda mendapatkan kuku yang lebih sihat dan cantik..

Susu kurang?lemah xbermaya? Saya da kongsi semalam..saya consume da lps pantang anak pertama n menyusu 3tahun lebih lepas tu tak bole nak stop sb preggy ank kedua ibu n ank perlukn protein n kalsium secukupnya..skg menyusu snk kedua masih setia bersama ESP..alhamdulillah dengan izin allah sy kembali bertenaga n susu kembali meriah..kembali kurus lps bersalin n kulit gebu gebas ok..tp saya nak igtkan istiqamah itu penting n mengepam ikt schedule. Klu kita x istiqamah x pump mmgla hasilnya xde..so saya xnak cakap meh cube..bwlum cuba belum tau!!!

Msg/wutsapp: 013-6604261
http://najahbahir@blogspot.com.my/

#tsunamishaklee
#SGV
#pengedarshakleekualalumpur
#pengedarshakleeselangor




No comments:

Post a Comment