Monday 19 September 2016

Anak senang Demam Selsema?Kurang selera makan? Meh kita try Mealshakes Shaklee

Saya nak share pasal mealshakes..ok..sblm tu saya rasa most o parent having the same problem as mine..anak2 below than 2 years menghadapi problem demam n having flu especially y duduk nursery sb rmi kan..dulu sy hadapi msalah y sama tp masa ank sy 2 years saya cube mealshakes mskkn dlm susu anak sy..sb masa ank da 2 years da start cmpur susu..sy found that ank sy susah nak having flu n demam..bl nampak je tanda2 nak demam cepat2 sy letak mealshakes..alhamdulillah dgn izin allah xjadi demam..n mummy felt happy.. :) bukan itu saja selain itu juga die menaikkan selera makan ank saya,yela sy rasa most of parent hadapi masalah ank y picky eater..so u shud try..im happy to share the benefit dgn parent diluar sana y face the same problem..maybe kawan saya Nelly Azmee bole share testi die sb die antara pengguna tegar mealshakes utk anknya..die juga distributor shaklee area shah alam ye..bole contact die klu nak cod..n lagi sorg pengguna mealshakes tegar Noor Huda Sadikin mybe bole share testimonial die n die juga distributor shaklre area bangi n bkt mahkota:)

Berita baik utk mummy mummy luar sana, bulan ni PROMO MEALSHAKES..mmg untung klu beli this month bg y memang guna atau y baru nak try berbaloi2 bole jimat n mealskaes ni tahan 2 or 3 bln juga satu canister tu..so if u feel like trying jgn lupa wutsapp saya di 013-6604261

Blog: http://najahbahir@blogspot.com.my/

COD area KL, Sg.buloh, Petaling Jaya,Rawang..

#tsunamishaklee
#SGV
#sgv4




 

No comments:

Post a Comment