Thursday 17 July 2014

ALFAFA COMPLEX SHAKLEE TERBAIK!!

Pemilihan Supplement Alfafa Yang Betul

Biasa kite selalu dgr raja buah iaitu durian, raja segala binatang singa..tpi rupanya tumbuhan pon ada raja gak iaitu ALFAFA. Tumbuhan ALFAFA nie digelar raja segala tumbuhan mungkin disebabkan oleh sifatnya yang kaya dengan pelbagai nutrisi.. Dah lebih 2500 tahun ia diamalkan oleh masyarakat terdahulu disebabkan oleh sifatnya yang kaya dengan pelbagai nutrisi dan zat galian. Hampir Kebanyakan nutrisi nie tiada dalam tumbuhan maupun buahan.


                                     

Apa pulak nutrisi yg ada dalam ALFAFA nie?

Alfafa nie kaya dgn PROTEIN,KALSIUM, ASID AMINO, KLOROFIL, SERAT, 15 ZAT GALIAN, 10 VITAMIN, 8 ENZIM, dan FITOKIMIA.. 10 Biji ALFAFA bersamaan dgn 1 GELAS SUSU...disebabkan inilah ianya amat sesuai dijadikan sebagai makanan tambahan anda.

Walaupun kebaikan ALFAFA dah diketahui, tpi bagi mereka yang bergantung kepada pengambilan supplement ALFAFA, perlulah untuk kenalpasti supplement tersebut dari bahagian ALFAFA yang mana..

FDA iaitu perbadanan berkuasa di AMerika Syarikat menyatakan menggunakan DAUN ALFAFA berkemungkinan SELAMAT untuk kebanyakan orang dewasa TETAPI menggunakan BIJI BENIH ALFAFA secara berpanjangan berkemungkinan TIDAK SELAMAT kerana biji benih alfafa boleh memberikan tindakbalas autoimmune dan menyebabkan penyakit lupus erythematosus atau boleh meransang kemudharatan akibat penyakit itu.

Bagaimana pula dengan ALFAFA SHAKLEE?

Jgn Risau!!!!

ALFAFA Complex Shaklee ni dirumus dari DAUN ALFAFA itu sendiri dan BUKAN BIJI BENIH ALFAFA.
Ia diperbuat dari Alfafa Medicago Sativa secara organik dan ianya bebas dari pestisid, herbasid, dan penggunaan bahan kompos/baja bebas kimia. Medicago Sativa merupakan gred paling tinggi dalam kumpulan tumbuhan alfafa itu sendiri.

Daun Alfafa ini hanya dituai apabila dah mencapai tahap matang yang mutlak kerana pada tahap ini ia kaya dgn klorofil. daunnye dikeringkan secar semulajadi bg mengekalkan kandungan nutrisinya. Bahagian-bahagian lain yang tidak penting dilupuskan.

Daun yang telah kering tdi akan dibiarkan menjadi serbuk sebelum dikompres menjadi tablet yang mengandungi 300mg.

*So kalo customer ragu2 tentang ALFAFA nie..3 key point yg perlu anda pegang ialah

1: ALFAFA COMPLEX SHAKLEE adalah dari DAUN dan bukan biji benih.
2: ALFAFA COMPLEX SHAKLEE dari jenis MEDICAGO SATIVA..gred paling TINGGI...(kalo gred tinggi opkos ia adalah terbaik..sama cam durian..lagi tinggi gred dia lagi sedap..n opkos lagi mahal)
3: CARA PEMBUATAN YANG NATURALDAUN ALFAFA - daun cukup matang dituai - dikeringkan sec semulajadi-dikeringkan sehingga jadi serbuk-dikompres...

MAKA jadilah ALFAFA tablet yang terbaik..



berminat sila hubungi:

Fb:NajahShoppe/0193878006/najah.bahir@blogspot.com

Agent Shaklee: Klang Valley; ampang, ulu kelang, bangi, shah alam ,ukay perdana,melati,melawati,putrajaya,muadzam shah pahang



No comments:

Post a Comment