Thursday 17 January 2013

Wow..memperkenalkan Vivix Shaklee...cantik dan sihat tanpa perlu mengambil banyak vitamin??

Vivix Shaklee

Vivix merupakan produk terbaru Shaklee yang baru sampai ke Malaysia tahun lepas. Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.

Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.
Siapa yang memerlukan Vivix? Ya, sesiapa sahaja (dewasa) yang mahu mendapat khasiat polifenol semulajadi yang tinggi, demi sebuah kesihatan.
Biasanya kami menyarankan sekiranya mengambil Vivix, tidak perlu mengambil suplemen lain. Ya, ini kerana harganya yang agak mahal. Namun, sebenarnya Vivix boleh diambil dengan suplemen lain, kerana ia memberi kesan sinergi bila diambil bersama-sama. Walau bagaimanapun, Vivix sahaja sudah cukup bagus untuk memperbaiki sel, menghapuskan radikal bebas dan memperbaiki DNA.

"Terdapat empat mekanisma yang membuktikan kebaikan Vivix iaitu ia mengandungi resveratrol yang kebaikannya sama dengan 3,000 gelas arak merah. Vivix juga terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, tidak mengandungi alkohol dan menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan. Vivix mendapat sijil halal Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim)," katanya. Menurut Carsten, Vivix berfungsi untuk melindungi dan memperbaiki sel DNA serta memberi kesan positif kepada genetik sekali gus mengurangkan sel penuaan. Katanya, Vivix kini menjadi perhatian pengguna di seluruh dunia disebabkan kebaikan kandungan selain melawan pelbagai jenis penyakit. Ia adalah sejenis cecair pekat berwarna merah yang terhasil daripada kandungan anggur muskat dan tumbuh-tumbuhan lain. Dengan hanya minum sesudu sehari, pengguna akan merasai perbezaannya. Minuman yang sesuai untuk lelaki dan wanita berusia 18 tahun ke atas itu juga boleh dijadikan masker pada wajah iaitu caranya dengan menyapu dan biarkan beberapa minit untuk dilihat hasilnya.”

Vivix perlu disimpan dalam peti sejuk kerana penghasilannya dari bahan semulajadi memerlukan suhu rendah agar tahan lebih lama.
Vivix bertindak dalam 4 cara:
1. Mempertahankan sel (cell defense)
vivix shaklee cell defense
2. Memberi tenaga kepada sel (cell energy)
shaklee vivix cell energy
3. Memperbaiki sel (cell repair)
shaklee vivix cell repair
4. Meningkatkan prestasi sel (cell performance)
vivix shaklee cell performance
Di sini collection pengguna testimonial Vivix Shaklee…

Wahhhh..syukur sangat..Abah pula kesihatannya semakin beransur sihat kerana abah mempunyai masalah darah tinggi dan baru-baru ni masuk wad sebab penglihatan abah tak berapa baik dan pening..bila saya dengar suara abah di telefon dapat membayangkan wajah abah yang saya sayang semakin sihat dan ceria..Abah cakap yang penglihatannya semakin pulih sebab sebelum ni abah tak boleh berjalan dan kene berpaut sebab bila berjalan seolah-olah pandangannya berpusing..tapi Alhamdulillah abah semakin sihat



Mobile Uploads

Kepala ni asalnya putih suwih mcm Richard Gere tp tengok ada hitam2...
Ayahku selepas sebotol Vivix!

Doktor dia kata tak percaya my dad dah 57.. Mcm lg muda je..
Hadiahkan Vivix utk ibu bapak kamu! Pasti berbaloi utk kesihatan mereka.


Iffa memberikan bonda tercinta Iffa satu botol Vivix untuk memastikan beliau kekal sihat. Al maklumlah, usianya hampir menjengah 60 tahun. Di saat ini, beliau menjengah fasa manopause dan perubahan hormon yang drastik mengundang pelbagai masalah kesihatan jika ia diambil mudah. Buat pengetahuan semua, Bonda Iffa ini ada masalah sendi(penyakit keturunan) dan darah tinggi.

Apa yang lebih menarik tentang Vivix Shaklee ?
Vivix Galore!
Dapatkan vivix Shaklee hari dengan harga yang pasti berbaloi!
Bukan itu saja, kami juga menawarkan special offer, especially sekiranya anda berhasrat nak menjana pendapatan dari rumah
Beli 2 unit Vivix dan dapatkan KEAHLIAN SHAKLEE PERCUMA!
PERHATIAN : Vivix tidak disarankan kepada ibu mengandung dan menyusu.
Hadiahkan Vivix Shaklee kepada yang tersayang – suami, isteri (kecuali yang mengandung), ibu, ayah, mentua.. malah kepada diri sendiri..


Jangan terkejut ye Ayu Raudhah juga adalah pengguna produk Shaklee. Vivix adalah suplemen favourite Ayu Raudhah sehingga kini.taknak ke jadi cantik dan sihat macam Ayu Raudhah :>

ayu raudhah vivix
Cepat, jangan lepaskan peluang!


Cantik tak?
Berikut adalah antara tips-tips yang diamalkan oleh Ayu Raudhah sendiri:
Tips kecantikan wajah
- membersihkan dan menjaga muka dengan kerap
- menyapu ais pada muka untuk merawat kulit bermasalah
- menjalani rawatan muka dari produk2 yang dipercayai
Tips kesihatan rambut
- menggunakan daun bunga raya
Tips kesihatan tubuh badan
- menjaga pemakanan
- melakukan senaman (bangkit tubi 50 kali sebelum tidur)
- mengamalkan sirap Shaklee (Vivix).

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Berminat bole PM saya; 0132854270

No comments:

Post a Comment