Sunday 20 January 2013

Anak xlalu makan??anak kurang nutrien??Cubelah mealshake shaklee!!!

Kebaikan Mealshake Shaklee: Tambah Selera Makan & Atasi Sembelit


Dengan pengambilan mealshake yang berterusan dan berdisplin, pasti masalah tidak lalu makan, cerewet memilih makanan atau pun, kurang berat badan bagi anak-anak, dapat di atasi.jom kita tengok apa kandungan mealshake ini. Ia mengandungi 19 vitamin utama dan mineral tambahan dan jika dihidang seperti yang disarankan ia kaya dengan sumber kalsium dan protein yang amat diperlukan oleh kanak-kanak untuk membesar, kuat dan sihat.Mealshake ialah gabungan mukltivitamin, multimineral dan protein soya yang membekalkan keperluan nutrisi anak-anak yang sedang membesar. Amat sesuai untuk anak-anak yang aktif, memilih makan, kurang selera makan, sibuk beraktiviti dan yang memerlukan sokongan untuk menguatkan imuniti.Terdiri dari gabungan bahan2 semulajadi yang diproses dengan kaedah natural agar lebih mudah diterima oleh tubuh tanpa kesan sampingan.Saper yang sesuai mengambil MEAL SHAKE  SHAKLEE?Anak-anak yang kurang berselera untuk makanAnak-anak yang tidak suka makan vitamin dalam bentuk pilAnak- anak yang cerewet dengan makananYang mempunyai masalah sembelitYang mempunyai masalah asma ( utk kanak-kanak, mestilah berusia setahun ke atas )Yang mempunyai masalah kesihatan ( demam panas, selsema, batuk-batuk)..nak kongsi something special Mealshake Shaklee ni,



 Mealshake Shaklee juga mengandungi 24 vitamin dan mineral yang penting untuk pertumbuhan anak-anak, such as calcium, iron, vitamin a, vitamin d dan sebagai nya. sangat sesuai diberikan pada anak-anak untuk otak dan badan anak menjadi cergas.haritu saya ada cuba ambil mealshake before breakfast, resultnye saya kenyang sampai ke tengahari. jadi sesuai juga untuk orang mahu menurunkan berat badan.Fakta menarik tentang Mealshake ShakleeMeal Shakes adalah Makanan Segera,Tanpa curiga Dalam kehidupan seharian yang sangat aktif dan serba pantas, kanak-kanak tidak mempunyai masa yang cukup untuk menikmati makanan yang seimbang.Oleh itu, Shaklee Meal Shakes menjadi pilihan terbaik bagi mereka kerana ia merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah glisemikSediakan vitamin dan mineral penting-nutrien asas yang anak-anak yang sedang membesar dan remaja-remaja perlu untuk terus kuat dan sihat.Sumber terbaik serat pemakanan dan proteinSumber pekat kalsiumIndex glisemik rendahSumber : Shaklee Product Guideone more thing, pastikan ada mendapatkan konsultasi cara mengambil Mealshake yang betul dari saya ok. :)


TIPS ATASI ANAK SEMBELIT

1.  Kerapkan pemberian air masak pada anak
2.  Beri makan buah beberapa potong sehari (Muadz makan sebiji, kadang 2 biji.
3.  Suka sgt mkn buah)
4.  Beri makan prune
5.  Cairkan sedikit bancuhan susu tepung
6.  Beri minum vitagen sekali sekala
7.  Campurkan meal shakes dalam susu anak


Mealshake juga hilangkan morning sickness..
 Selama ini mungkin ada yang beranggapan yang Mealshake hanyalah untuk kanak-kanak sahaja. Walaupun Shaklee juga meletakkan Mealshake di bawah kategori Children Health, namun sebenarnya orang dewasa juga boleh mengambilnya.

Benarkah Meal Shakes dapat membantu ibu mengandung yang mengalami morning sickness? Jom ikuti apa kata Puan S, customer Pn Tuty.



Ini kerana Meal Shakes dilengkapi dengan multivitamin serta protein yang dapat menampung lubang-lubang nutrisi yang lopong. Sangat sesuailah untuk ibu hamil yang mengalamimorning sickness yang teruk atau mungkin boleh panggil ”all day n nite sickness”. Insya Allah tidak gemuk dengan pengambilan Mealshake ini kerana protein yang terdapat di dalam Mealshake akan memberikan keanjalan pada kulit badan di mana ianya membantu penurunan berat badan selepas bersalin.

Nak cuba Meal Shakes? Ada tawaran menarik khas untuk bulan ini (April 2012)

** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.Pertanyaan??Hubungi saya di cutie_najah@yahoo.com ata





Testimonial



based on my own experiencesince rayna dua tahun nie dia jadi picky eater. sehari tak makan nasi pun die ok je, tapi ibu die yang tak ok. ibu mane tak susah hati bile anak tak nak makan. so macam-macam vitamin yang introduced kat rayna, tapi takde kesan naikkan selera makan die. pulak tu, susu pun die tak berapa nak. she was fully breastfed until 2 years old. so susu formula memang die tolak mentah-mentah, i still need her to drink milk sbb calcium is da most important element for kids to grow.and finally i found Mealshake Shaklee, ramai moms yang berjaya naikkan selera makan anak dengan bantuan Mealshake Shakee ni. and its proven to my daughter to, dari tak makan nasi takpe now siap minta nasi dua kali sehari. bbsitter pun kate rayna makan banyak sekarang.and do most shocking news is, "ibu, rayna nak sayur" alhamdulillah, thanks to Mealshake Shaklee.lagi satu kebaikan Mealshake Shaklee adalah mengatasi sembelit, alhamdulillah since dua minggu berikan mealshake rayna tak sembelit lagi. sebelum ni, seminggu sekali mesti sembelit, minum milo dan makan chocolate pun sembelit. dah lah semua tuh favorite die. syukur sangat sebab dah tak payah moment berperang dengan rayna dalam toilet bersama ubat sabun. huhuhu..


“Salam. Nk bg testi mealshake ni.HIDE NAMA I ek.Actually bli mealshake ni sbb nk jaga kulit muka.pregy this time kulit mmg bmyk gile + jerawat. Tp yg plik fr day 1 mkn mealshake wit air kosong early mrng B4 bfast i dh tsgt2 kurg muntah. Fyi I klu pregnn mmg tsangat trk muntah dr bgn tido hingga nk tdo mlm. Kire all day n nite sickness. Mmg rasa plik gile. After day 4 je today br prcaya n bg testi. Syukur alhmdilah sgt2. Cume mlm kdang2 munth la gak tp sgt kurg. Plus asyik lapar pas mkn mealshake. Hope x gemuk. Cume niat asal utk kulit blum nmpk lg kesan +ve nye. tq tuty intro mealshake kat i. Ni yg tgoda nk bpntg dgn shaklee nnt.”



Berminat sila PM saya ; 0132854270







No comments:

Post a Comment