Thursday 27 February 2014

TESTIMONIAL VIVIX DAN KANSER


Himpunan testimonial Vivix merawat kanser:

Testimonial Cancer payudara

1. Alhamdulillah dengan izin Allah, cancer sembuh selepas beberapa bulan mengamalkan Vivix:


Testimonial Vivix merawat Kanser paru-paru:

Kanser kini mampu diubati! Master Law adalah bukti yang masih hidup. Entry kali ini saya bawakan kisah Master Law (bekas pembaca berita NTV7) yang disahkan bebas dari penyakit kanser paru-paru yang di hidapinya dan beliau juga mengamalkan Vivix Shaklee sebagai vitamin keperluan hariannya.



10 tahun lepas Master Law di serang penyakit kanser.Gambar di sebelah kiri adalah gambar semasa beliau menjalani kimoterapi 10 tahun yang lepas. Gambar sebelah kanan adalah gambar terkini Master Law, kesan dari pengambilan Vivix Shaklee, dan juga vitamin-vitamin shaklee yang lain.

There is no trick here.. tapi just nak share dengan u all semua kebaikan Shaklee utk jangka masa panjang! Menurut Master Law.. masa kena cancer tu.. dia makan Alfalfa sahaja.. berbotol2 dia telan.. sampai ijau2 gigi dia sehari more than 30biji dia mkn! -- alfalfa utk mengalkalikan kembali sel2 cancer yg mengganassss!

Zaman tu.. blom ada Vivix lagi.. so Alfalfa la segalanya!!
Bonus hasil dari amalan Vivix Shaklee secara konsisten , Master Law kelihatan awet muda,Hmm cuba teka berapa umur beliau? Umur beliau sekarang 50 tahun tau…nampak muda dan hensem kan! Ala-ala 30 tuuu...penangan VIVIX SHAKLEE!!!…





Kanser tersebut adalah kanser usus pada bahagian rektum. Punca kanser seperti yang kita tahu adalah semulajadi. Ia datang tanpa amaran. Sel yang sepatutnya mati kerana rosak sebaliknya membiak menjadi tumor dan kemudian kanser. Penjelasan dalam bentuk animasi apa itu kanser.

Lagi testimonial untuk vivix merawat cancer bole layari  http://diaryofmuhammad.com/testimoni-vivix-merawat-kanser/ 

No comments:

Post a Comment